Pages

Monday, January 11, 2010

I Caved

Well, I did it. I caved in and bought Jillian Michales' "30 Day Shred". I had thirty minutes between the time I got home yesterday and the time when I had to leave for my alumnae association meeting. So, I popped the dvd in and started on Level 1 because that has to be easy, right?

Ugh. I was sweating and tired by the time I was done. I my buns and thighs are sore today. And I just did LEVEL 1.

I like to think that I work out hard at Jazzercise, but Jillian kicked my butt! I highly recommend this dvd. It was short and I noticed results in the first day! I am anxious to see what Level 2 and 3 are like.

I also bought Jillian's "No More Trouble Zones" but I haven't opened it yet. I am a little scared. I found both of these at Costco for $7.99 each.

So, we had a low key weekend around our house. We finished season 3 of "Nip/Tuck"; so, now on to season 4. Love that show!! I wasn't feeling to well Friday and Saturday; so, I lounged on the couch with the heating pad a lot. Knox liked the heating pad too. I had it on my tummy and he was on top of that. Yeah, don't mind my pain. It was just too sweet to ask him to move.



I did try a Spinach, Tomato, Fetta 'n Egg Wrap from Starbucks. It was wonderful. I found Hungy Girl's version here and I plan on making those sometime soon. Delicious!

I hope everyone else had a great weekend. I am so excited because the highs are going to be in the 40's this week! Heat wave!!

Happy Monday!

P.S. Don't forget to vote for Knox here. Thanks!

12 comments:

Heather said...

Knox is super cute per usual.

I eat the spinach feta wrap (daily) yes it's my obsession. I LOVE them.

Yeah for Jillian, I need to try the shred. She scares me a little, very intense.

short southern momma said...

oh wow! mine has been in the wrapper for a month I need to put it to good use! I cant wait to hear about the other one. XOXO

Brown Girl said...

I wanted to by the Shred at Wally World yesterday and M wouldn't let me because he said I'd never use it. I really want it now! Love me some Knox! ;)

katie + bret said...

Oh, got to love Jillian. Yeah, her Shred DVD is intense but I love it!

Go East Memphis Mama said...

I am telling you it is one rough DVD!

allison @ designing woman said...

here's to hoping i cave soon also. I know some other friends that are doing it and i've heard the same thing from them.. that it kicks there but... can you send some motivation my way?

Ashley @ KiwisandCocktails said...

results in the first day???
I MIGHT have to cave too!!

Jen said...

Results in the first day?! Thanks for the review - I should get it!

Melissa said...

I voted:) And Level 2 was so different than 1. It's all about that dang plank position. Ughhhh! lol

erin said...

The Shred is hardcore! I did level 1 for a while last year but had to stop due to knee issues. It's such an effective, fast workout! I too have No More Trouble Zones, but I too am a little scared to try it.

Mrs. Bear said...

My tights are from Target!

Blair @ Reasonably Swanky said...

I need to try 30 days shred! I need some results...fast! Girls weekend is in 3 weeks and I want to look HOT! haha!
xo
Blair